شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

mon chou

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ب.ظ

درست تو اوج فلاش بک های عاشقانم

 به اون شبی ک ازم پرسید:"بزنمش از ته یا بلند شده خوبه؟" 

بعدم نگاه عمیقِ طولانی من و پیشنهادِ "پرفسوری هم قشنگه ها" و...

درست تو اوج فلاش بک غم انگیزی ک بعد شیش ماه

تو یه همچین شبی،پشت بند کلاس ساعت ده و 

آقای "ه" ک با ریش نصفه نیمه ی پرفسوریش میشینه رو نیمکت ردیف آخر...

خانم کناریِ اتوبوس انقلاب خراسون باید بپرسه: متولد چندی عزیزم؟

و این ری اکشن تکراری ک "وااای بهت نمیاد اصلن" و

درست تو لحظه ای ک خواننده فریاد میزنه:dance with me...

بحث برسه به برادر ۳۶ساله و خواستگاری و

دخترای پر توقع و پدر و مادر نفهمش ک انقلاب کردن و

خدا ایشالا ی پسر خوب قسمتت کنه و...

من پام از درد پیاده روی پر طول و تفسیر بعد از ظهری تیر میکشه و 

فکر میکنم کاش آقای "ه" و خانم بغل دستی ساکت شن برای همیشه 

که تازه اول جواب پس دادن به آقای "میمِ"

۹۴/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی