شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

برگرد، برنگرد...!

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

وبلاگی رو میخوندم که تنها برای یک نفر نوشته میشد،

برای یک نفر دلتنگ میشد،

برای یک نفر مهربان میشد،

اما حالا چیزی جز  یه خونه ی بی صاحب نیست!

...

یکماه گذشت:(

۹۵/۱۲/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۱)

۰۵ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۶ پیمان محسنی کیاسری
آه! حس کاملاً قدیمی برای من یادآوری شد
زمانی که بعد از کنکور به اینترنت برگشته بودم و تک تک وبلاگ‌هایی را می‌دیدم که روزگاری روزانه با بهانه‌های خاص خودشان وبلاگ می‌نوشتند
و حالا که برگشته بودم مخروبه شده بودند

چه حس غریبی بود…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی