شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

تبلیغات

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ

از ۱۰ صبح تا ۸ شب زیر بارانی ک بی وقفه می تازد،

آفتابی که عمود می تابد

و بادی ک می وزد سرررد،

انسانها را باید به احترام به حقوق خود ترغیب کنی،

دنبال آدمها بدوی ،

ناسزا بشنوی،

بی محلی ببینی

و گاهی هم از ذوق و استقبال برخی 

قهقهه بزنی و با دیگران شادی کنی!

میتوانی ده ساعت با سعید سر شوخی بگذاری و 

با علیرضا از خاطرات روزهایی بگویی ک ناشناخته بودیم!

یا محدثه را درست وسط چهارراه مسجد، پشت چراغ قرمز محکم بغل کنی

که یعنی ما پیروزیم!

حس دوست داشتن تک تک آدمهای امروز،

آدمهایی ک بودند اما نخواسته بودم ببینمشان

امروز قوی تر از همیشه در جایی نامعلوم جوانه می زند،

در من!

در من که چقدر قلبم سبک شده بود

...

مخلص: حالمان خوب است، خیلی:)

پ.ن:خدا همیشه راهش را پیدا میکند:)

مهم:رأی بدهید، به لیست اصلاحات رأی بدهید

۹۴/۱۲/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی