شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

به عزتِ شرفِ لا اله الا الله

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ

ممنونم رفیق برای این فصل الختامِ 

نه چندان مهربانانه:)

احساس آرامش کم کم باید بشینه تو مویرگ ها حتی!

دارم میرم غرورم و ستایش کنم

۹۴/۱۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۳)

اووووف رفیق چی فکرمیکردیم و چ شد اما واس من همون شیش ساله هس ک گفتم
ی شده باز?
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۲ سید حسین سیدی
خدا آن روز به ما رحم کنه به ما سر بزنید و نظر دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی