شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

مشروط

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

من مشروط دارم میشم،

نه فقط تو ترم پنجم از دانشگاه،

من در نهایت یه مقاومت احمقانه

دارم مشروط میشم!

خسته نه، که از اول هم خسته بودم

"نا امید" شاید واژه ی مناسب تری باشه! 

عین یه نمره ی ۹

عین یه معدل زیر۱۲

عین یه روز گرم خردادی که تا زیر پل گیشا رو دوییدم

یا عین شبای تلخ مرداد تا حقِ صبح...

مشروط و بی چاره از دست و پا زدن

تو این رودخونه ی وحشی

موج برمیدارم،

میرم،

پرت میشم

۹۴/۱۱/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۱)

همه از خداییم و به سوی او باز می گردیم😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی