شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

خیلی دور خیلی نزدیک

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ

اینقد متمرکز نمیشدم رو اون درس و مشقا و 

اونقدرحوصله ی هرِ و کره ی  بچه ها رو نداشتم ک 

وسط خیابان ی خدافظی از جمع کردم و 

یه گور بابای کلاس و درس گفتم و اومدم باز اینجا، 

دقیقا همینجا 

پشت همون میز ، 

جای خودم اما خالیه 

خالی بمونه کاش تا همیشه

#کافه_نزدیک

۹۴/۱۱/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۱)

چه دل انگـیز اینجا :)

اصـلـا گاهی باید گفـت گور پدر همه چیـز .............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی