شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

ته وجود هر کسی اولینش نهفته

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

من هیچوقت اون شب سیاه و یادم نمیره،

اونقدر که هنوز گاهی خودم ودرازکش روی تخت میبینم،

 تو اولین الله اکبر اذان صبح، خیره به سقف تاریک اتاق، 

گوشی سفیدی که نورش تو مشتم در حال خفه شدنه، 

و عکسی ک لاجون تر از من روی صفحه خاموش میشه...

من هیچوقت شبی که یاد گرفتم با اشتباهاتم شکست بخورم و فراموش نمیکنم، 

بین اینهمه شب بیداری

اینهمه خطا

شکست

و هنوزم زندگی...

۹۴/۱۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۱)

http://zonashop.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی