شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

dear diary

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ

از وقتی گوشیم تا خرخرش پر از دیتا و اپلیکیشن و عکس شده

همش فک میکنم ی روز که حوصلم شاید از بقیه ی روزای بی حوصله بیشترِ

بشینم دستم و بذارم رو دکمه ی دیلیت

امشب یهو به ذهنم رسید وایبر بی مصرف و 

که فقط خاک میخوره تو فولدر کامیونیکیشن ها پاک کنم

بازش کردم...

شبایی ک بی هوا صدا میکرد که باهم ثابت کنیم ،دوتا دیوونه ی بی خواب تا سحریم...

یا شبایی که دلتنگ با بیت های تازه خلق شدش میومد که بگه غرورِ تو مسلخ پاره پاره شدش،بی جون تو دستای منه

من که چه بی رحم...

من که چه مغرور...

حتی عاخرین پی ام آرمیتا تو شب امتحان نظریه۲

...

پشیمونی یا حسرت یا دلتنگی،بیهوده ترین احساسات عالمِ که دقیقا شبی میان سراغت

که باید بِکَنی به رفتن..

امروز  تو ماشین بهم میگفت تو تقس ترین دختری هستی ک دیدم...

دیروز تو اتوبوس میگفت فقط بخاطر تو بود که اومدم...

اما هیییچ کلمه ای گاهی نمیشه همون صدا کردن های  نصفه شبی

وقتی میخواین ثابت کنین دیوونه ترینین...

.


۹۴/۰۸/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۲)

دور افتادم ازت سعادتی
اتفاقا تو خیلیم تقس میشی، الکی گفته،زرشک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی