شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

شمایل یک نیمه زن...

در من طلوعی اگر بود؛ آن تویی!

در قوطی احساست را سفت ببند،
که به هر فوتی ینتفی نشود!
...
از اینکه به مرضیه سر زدین ممنونم

مطالب تماما نگاشته های صاحب وبلاگ است
باعث خوشحالی خواهد بود دیدن نظرات شما :)
....
اگر باران ببارد...

زیر خاکی

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ

بعد دوسال و نیم از یه جای نامعلوم سر و کلش پیدا میشه و 

عین جمله ی اون شبا رو برام تکرار میکنه،

از نیت خیری ک من چطور نادیدش گرفتم...

بعد دو سال و نیم ازدواجش و بهش تبریک میگم و 

فکر میکنم تو چه احمقی هستی ک فکر میکنی شیش ماه بعد 

من باید یادم میرفت اون همه از  بهترین فصلای عمرم و ،

وقتی آدمایی هستن که محبت ندیده، اینهمه سال

تو رو تو دلشون و نگه داشتن!!!

۹۴/۰۸/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
Marisa

نظرات  (۱)

کی???

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی